Przepisy na Sylwestra i Karnawał

By | 29 grudnia 2014 | 19:09 1 komentarz
Witajcie po Świętach Kochani. Mam nadzieję, że nie objedliście się zbyt mocno i macie ochotę planować sylwestrowe menu. Jak zawsze przygotowałam dla Was mały spis potraw, które możecie przygotować na ostatni wieczór tego roku oraz w karnawale. Przekąski podzieliłam na takie, które możecie podać na zimno, na ciepło lub na oba sposoby. Dla łasuchów wyszczególniłam też kilka słodkości, które mogą znaleźć się na imprezowym stole. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. 

(kliknij w opis pod zdjęciem, aby przejść do przepisu)

Przekąski na ciepło:
Kiełbaski w glazurze
ze słodkiego sosu BBQ
Ziemniaczki w indyjskim sosie
Bagietki zapiekane ze szpinakiem,
kukurydzą i serem pleśniowym

Tartaletki na cieście francuskim,
z brokułami i serem pleśniowym
Burgery z kurczakiem

Przekąski na zimno:
Prosta sałatka z pomidorów, brokuła,
kukurydzy, z mozzarellą i
dressingiem czosnkowym
Rolada drobiowa
Sałatka z tortellini
Sałatka z serem pleśniowym,
karmelizowaną gruszką i orzechami
Sałatka z paluszkami krabowymi (surimi)

Przekąski na ciepło lub na zimno:
Croqeutas (hiszpańskie krokieciki)
Śliwki w boczku
Szaszłyki z faszerowanych
pieczarek

Słodkie przekąski:
Chińskie ciasteczka z wróżbą
Cytrynowa kostka
bez pieczenia
Babeczki serduszka
z czekoladą

Spis przekąsek 2013 -> kliknij tutaj
Spis przekąsek 2012 -> kliknij tutaj

1 komentarz:

  1. Bardzo pomocny post:)jeśli nie na Sylwestra,to skorzystam nieco później,bo Twoje przepisy są smacznie,nie raz już z nich korzystałam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skorzystasz z mojego przepisu, miło mi będzie jak wyrazisz o nim opinię ;)