Wiśniowo-ananasowe smoothie

By | 23 lipca 2014 | 23:15 5 komentarzy
Od kilku dni pogoda codziennie serwuje nam dawkę słonecznych promieni. Nareszcie czuć pełnię lata za oknem. Upały bywają jednak męczące. Na szczęście istnieją sposoby na przetrwanie w gorące dni - jednym z nich jest nawadnianie organizmu. Gdy temperatury wskazują ponad trzydzieści stopni, pragnienie najlepiej gaszą domowej roboty lemoniady oraz smoothie, dlatego mam dzisiaj dla Was przepis na bardzo smaczne, owocowe połączenie sezonowych wiśni z bardziej egzotycznym ananasem.


Składniki:
  • 2 szklanki wydrylowanych wiśni
  • 1/3 świeżego ananasa
  • woda niegazowana
  • opcjonalnie cukier/miód/stewia do smaku
  • kostki lodu

Przygotowanie:
Ananasa obieramy, usuwamy łykowaty i twardy środek, kroimy w dużą kostkę. W blenderze z funkcją kruszenia lodu umieszczamy wszystkie składniki i miksujemy. Podajemy natychmiast po przygotowaniu. Smacznego!

Celowo nie podaję ilości wody ani składnika słodzącego, ponieważ zależy ona od Waszych indywidualnych upodobań. Ja swojego smoothie nie słodziłam, aby pozostało bardziej orzeźwiające, natomiast wody dolałam około 400 ml.  



Letnie Orzeźwienie 2014W wiśniowym sadzie 2014Jak ugasić pragnienie?


5 komentarzy:

  1. Pysznie! Idealnie orzeźwia w upalny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pychota! :) połączenie ananasa i wiśni mi sie podoba - kwaskowatość wiśni ze słodycz ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeja samym kolorem zachwyca i powala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, ale super. Super sprawa na upalne dni takie smoothie :) Witaminy aż skaczą, a kolor jest super!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli skorzystasz z mojego przepisu, miło mi będzie jak wyrazisz o nim opinię ;)